Om in servicemanagement ook sourcing vorm te geven heeft Douven Project Management een speciale samenwerkingsvorm voor klanten ontwikkeld: Het Overall Plus Support contract.


Overall Plus Support is een hoofdproduct van Douven Project Management. Support op basis van dit contract garandeert een goede ondersteuning van uw automatisering. Het heeft aan veel van onze klanten haar diensten bewezen. 


Wij verzorgen ondersteuning bij applicaties, internetaansluitingen, systeembeheer en netwerkbeheer. We ondersteunen Windows netwerken, Novell netwerken en Linux netwerken voor bedrijven van klein tot maximaal 100 werkstations.


Een Overall Plus Support contract is onze flexibele, kwaliteitsgegarandeerde en simpele manier om u altijd verzekerd te laten zijn van systeembeheer, netwerkbeheer, internetverbindingen of instructie van u en uw collega's bij gebruik van computer applicaties.


Op basis van een Overall Plus Support contract spreken wij met u een krediet af op basis waarvan u te alle tijde ter plaatse, telefonisch of via een inbelverbinding ondersteuning bij ons kunt inroepen. U krijgt hiervoor een vaste supportmedewerker toegewezen maar wij kunnen voor u ook een van onze andere medewerkers inzetten, indien nodig.


Aan het begin van elke nieuwe maand ontvangt u van ons een gespecificeerd overzicht van de door u ingeroepen ondersteuning in de voorafgaande maand. Deze overzichten geven inzicht en helpen u om uw automatisering optimaal te plannen. De overzichten zijn gespecificeerd tot op de minuut.  Daardoor betaalt u uiteindelijk exact wat u verbruikt: niet minder en niet meer.


Op basis van de gegevens over de aan u verstrekte ondersteuning zullen wij u tevens adviezen kunnen geven over verbruiksstatistieken over een langere periode om voor u een efficient automatiseringsbeleid mogelijk te maken.


Voordelen


  • Makkelijk hulp
  • Flexibel
  • Deskundig
  • Gedegen


Inschatting benodigde kredieturen

 


Omschrijving en

voorbeelden

Per jaar en

in overleg

Start voorstel

kredietbuffer

1 werkstation

2 uur

1 uur

1 server en

5 werkstations

20 uur

5 uur

1 server en

15 werkstations

90 uur

25 uur

1 of meer servers

en 30 werkstation

125 uur

40 uur


De gegeven voorbeelden geven een idee over gemiddeld gebruik van ingeroepen ondersteuning bij klanten.  Het uiteindelijke gebruik in uw eigen werksituatie hangt af van de mate waarin u voor ondersteuning gebruik maakt van ons Overall Plus Support contract.  Verdere kosten kunt u vervolgens nog besparen door combinaties te maken met intern systeembeheer. Wij geven u daarover graag advies.


Uurprijzen en locatie

 

Voor informatie over uurprijzen verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Indien uw locatie zich bevindt in het gebied tussen Amsterdam, Den Haag, Utrecht en Hilversum worden in principe geen voorrijkosten gerekend.